2013. október 15., kedd

Telefonhátlap dekorálás - DIY

Kaptam egy új telefont az öcsémtől (imádom is érte) és szerettem volna rá, valami nőci hátlapot. De hiába keresgettem nem találtam eddig olyat ami tetszene (persze más típusú telefonhátlapok között lenne olyan ami kell).

Gondoltam egy merészet, és kitaláltam, hogy megcsinálom én. Egyenlőre kísérletezem az anyagokkal. Még jó, hogy van itthon pár régi telefon amin lehet gyakorolni.

Először is egy nagyon csillogót alkottam. (később megpróbálkozom a   festéssel is)







Bekentem az egész hátlapot egy decoupage ragasztóval.

Majd a választott csillámport rászórtam, a fölösleget pedig lesepertem róla.


Felvittem a lakkréteget és mielőtt az megszáradt volna, tettem rá köveket is. Még nem mertem többet, mert nem tudtam, mennyire marad rajta.

Kb 2 óra alatt megszáradt. Nem pereg a csillám, nem peregnek a kövek. Igaz egyenlőre, nem tudom a zseb és táskatesztet mennyire bírná ki. Ha igazán tartósra szeretnénk, akkor le lehet fújni még egy réteg átlátszó lakkréteggel.


Kezdetnek nem is lett rossz, több időt kell hagyni a glitter szórás és a lakk felvitele között (amihez most a kisebb miatt nem volt elég időm)


Felhasznált anyagok:
- Pentart selyemfényű decoupage ragasztó 50 ml (490 Ft)
- Pentart fényes lakk 50 ml (450 Ft)
- Moyra glitter 450 Ft.
- bármilyen kő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése